Νέο διαγωνισμό κάνει ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς για την
απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων πλοίων ή και πλωτών ναυπηγημάτων, που
έχουν κριθεί επικίνδυνα και επιβλαβή, λόγω πολύχρονης ακινησίας.
Η διενέργεια των ανοικτών πλειοδοτικών διαγωνισμών εκποίησης έχει διαμορφωθεί ως εξής:
Οι όροι των διαγωνισμών αυτών αναφέρονται στις σχετικές διακηρύξεις που θα δημοσιευθούν τις αμέσως προσεχείς ημέρες και θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του ΟΛΠ στο διαδίκτυο.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε., Γιώργος Ανωμερίτης: «Στόχος του ΟΛΠ είναι να απομακρυνθούν όλα τα εγκαταλειμμένα πλοία και ναυάγια, τα οποία παρακωλύουν την ελεύθερη ναυσιπλοΐα και επιβαρύνουν περιβαλλοντικά το λιμάνι, αλλά και τις τοπικές κοινωνίες. Ήδη έχουν απομακρυνθεί από την έναρξη του προγράμματος αυτού 74 πλοία και ναυπηγήματα που επί χρόνια βρίσκονταν παρατημένα ή μισοβουλιαγμένα στους χώρους ευθύνης του ΟΛΠ Α.Ε. Τόσο ο θαλάσσιος, όσο και ο χερσαίος χώρος του Λιμένα προσπαθούμε να αποτελούν πρότυπα περιβαλλοντικής διαχείρισης». Υπενθυμίζεται ότι το λιμάνι του Πειραιά έχει ήδη αναγνωρισθεί από την ESPO με πιστοποίηση Lloyd’s ως ECOPORT”.
Οι «ταυτότητες» των πλοίων
• Φορτηγό «Γεωργία Μ». ΝΠ 9997, χωρητικότητας 1263 τόνων, κατασκευή 1965, στην Ολλανδία. Βρίσκεται μισοδιαλυμένο στη ράδα του Περάματος εδώ και 4 χρόνια. Στις 19/1/2011 σημειώθηκε εισροή υδάτων στις δεξαμενές έρματος ενώ βρισκόταν προσδεδεμένο μπροστά από το «Ναυπηγείο Ψυχάρης ΕΠΕ» στο Πέραμα και τελεί υπό αναγκαστική κατάσχεση από την 19/01/2010.
Από την τοπική Λιμενική Αρχή ενημερώθηκαν ο «ΟΛΠ Α.Ε.», η πλοιοκτήτρια εταιρεία και οι επισπεύδοντες του πλοίου, για να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες προς αποφυγή βύθισης και τυχόν πρόκλησης θαλάσσιας ρύπανσης.
Προηγούμενα ονόματα: : Eden Fisher (1965), Blackthorn (1979), Tresco (1985), Poseidon (1990), Αρμενιστής (1993), Γεωργία Μ (2004 - 2012). Έφερε Ελληνική σημαία από το 1993.
• Δεξαμενόπλοιο «Μελίνα», ΝΠ 9797 (ΙΜΟ 6915635). Το πλοίο βρίσκεται δεμένο στη ράδα Περάματος. Προ μηνών είχε προκηρυχθεί ξανά διαγωνισμός με τιμή εκκίνησης 123.000 € αλλά κηρύχτηκε άγονος και επαναλαμβάνεται με μειωμένη τιμή εκκίνησης στα 61.500 €.
Τα στοιχεία του πλοίου δεν είναι σαφή. Σύμφωνα με την διακήρυξη του προηγούμενου διαγωνισμού του ΟΛΠ το μήκος του πλοίου είναι 70,99 μέτρα ενώ σύμφωνα με διάφορες βάσεις ναυτιλιακών δεδομένων είναι 73,74 μέτρα.
Σύμφωνα με τον ΟΛΠ το πλοίο, χωρητικότητας 1780 τόνων, είναι κατασκευασμένο το 1959, στη Γερμανία.
Σύμφωνα με τη βάση δεδομένων Equasis το πλοίο φέρει από τον Οκτώβριο του 2005, σημαία Παναμά, έχει μετονομαστεί «Tranbunker» είναι χωρητικότητας 1306 τόνων και έχει κατασκευαστεί το 1969.
Σε άλλες πηγές φαίνεται ότι το πλοίο κατασκευάστηκε το 1969 στη Γερμανία με πρώτο όνομα το «Victoriasand» και από το 2001 αγοράστηκε από Έλληνες και μετονομάστηκε σε «Μελίνα» και από το 2005 βρίσκεται ακινητοποιημένο στη ράδα του Περάματος.
• Δεξαμενόπλοιο «Μαρούλα» ΝΠ 8710 (IMO: 6415879)
Βρίσκεται στο λιμανάκι Περάματος. Επίσης το πλοίο είχε βγει προ μηνών σε πλειστηριασμό με τιμή εκκίνησης τα 100.000€ αλλά κηρύχτηκε άγονος και τώρα επαναλαμβάνεται με τιμή εκκίνησης τα 80.000€.
Το πλοίο έχει μήκος 63 μέτρα και κατασκευάστηκε το 1964 στη Γερμανία
• Η φορτηγίδα «Χρήστος Ι», ΝΠ 8773 βρίσκεται εγκαταλελειμμένη στα Αμπελάκια Σαλαμίνας. Έχει μήκος 60 μέτρων και πλάτος 9,5 μέτρα.
Τέλος, βγαίνουν ξανά σε πλειστηριασμό δύο εγκαταλελειμμένα αλιευτικά στην Ιχθυόσκαλα Κερατσινίου. Είναι τα αλιευτικά:
• «Άρτεμις», ΝΠ 6712. O πρώτος διαγωνισμός που είχε κηρυχτεί άγονος είχε τιμή εκκίνησης 16.000 € και τώρα ξεκινάει από 12.800 €. Το σκάφος, μήκους 19,85 μέτρων, κατασκευάστηκε το 2000 από χάλυβα στην Ελλάδα.
• «Σαρωνικός», ΝΠ 10066. O πρώτος διαγωνισμός που είχε κηρυχτεί άγονος είχε τιμή εκκίνησης 21.000 € και τώρα ξεκινάει από 16.800 €. Το σκάφος κατασκευάστηκε στην Ελλάδα το 1988 και έχει μήκος 28 μέτρα. Είναι κατασκευασμένο από χάλυβα.
......................................................................................................................................................................
Η διενέργεια των ανοικτών πλειοδοτικών διαγωνισμών εκποίησης έχει διαμορφωθεί ως εξής:
ONOMA ΠΛΟΙΟΥ
|
TIMH
ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
|
ΗΜΕΡ/ΝΙΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
|
Φ/Γ “ΓΕΩΡΓΙΑ Μ.” Ν.Π.9997 |
18.080 €
|
29-10-2014
|
Α/Κ “AΡΤΕΜΙΣ” Ν.Π. 6712 |
12.800 €
|
29-10-2014
|
Α/Κ “ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ” Ν.Π. 10066 |
16.800 €
|
29-10-2014
|
Δ/Ξ “ΜΕΛΙΝΑ” Ν.Π. 9797 |
61.500 €
|
31-10-2014
|
Δ/Ξ “ΜΑΡΟΥΛΑ” Ν.Π.8710 |
80.000 €
|
31-10-2014
|
Φ/Γ “ΧΡΗΣΤΟΣ-Ι” Ν.Π.8773 |
26.880 €
|
31-10-2014
|
Οι όροι των διαγωνισμών αυτών αναφέρονται στις σχετικές διακηρύξεις που θα δημοσιευθούν τις αμέσως προσεχείς ημέρες και θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του ΟΛΠ στο διαδίκτυο.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε., Γιώργος Ανωμερίτης: «Στόχος του ΟΛΠ είναι να απομακρυνθούν όλα τα εγκαταλειμμένα πλοία και ναυάγια, τα οποία παρακωλύουν την ελεύθερη ναυσιπλοΐα και επιβαρύνουν περιβαλλοντικά το λιμάνι, αλλά και τις τοπικές κοινωνίες. Ήδη έχουν απομακρυνθεί από την έναρξη του προγράμματος αυτού 74 πλοία και ναυπηγήματα που επί χρόνια βρίσκονταν παρατημένα ή μισοβουλιαγμένα στους χώρους ευθύνης του ΟΛΠ Α.Ε. Τόσο ο θαλάσσιος, όσο και ο χερσαίος χώρος του Λιμένα προσπαθούμε να αποτελούν πρότυπα περιβαλλοντικής διαχείρισης». Υπενθυμίζεται ότι το λιμάνι του Πειραιά έχει ήδη αναγνωρισθεί από την ESPO με πιστοποίηση Lloyd’s ως ECOPORT”.
Οι «ταυτότητες» των πλοίων
• Φορτηγό «Γεωργία Μ». ΝΠ 9997, χωρητικότητας 1263 τόνων, κατασκευή 1965, στην Ολλανδία. Βρίσκεται μισοδιαλυμένο στη ράδα του Περάματος εδώ και 4 χρόνια. Στις 19/1/2011 σημειώθηκε εισροή υδάτων στις δεξαμενές έρματος ενώ βρισκόταν προσδεδεμένο μπροστά από το «Ναυπηγείο Ψυχάρης ΕΠΕ» στο Πέραμα και τελεί υπό αναγκαστική κατάσχεση από την 19/01/2010.
Από την τοπική Λιμενική Αρχή ενημερώθηκαν ο «ΟΛΠ Α.Ε.», η πλοιοκτήτρια εταιρεία και οι επισπεύδοντες του πλοίου, για να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες προς αποφυγή βύθισης και τυχόν πρόκλησης θαλάσσιας ρύπανσης.
Προηγούμενα ονόματα: : Eden Fisher (1965), Blackthorn (1979), Tresco (1985), Poseidon (1990), Αρμενιστής (1993), Γεωργία Μ (2004 - 2012). Έφερε Ελληνική σημαία από το 1993.
• Δεξαμενόπλοιο «Μελίνα», ΝΠ 9797 (ΙΜΟ 6915635). Το πλοίο βρίσκεται δεμένο στη ράδα Περάματος. Προ μηνών είχε προκηρυχθεί ξανά διαγωνισμός με τιμή εκκίνησης 123.000 € αλλά κηρύχτηκε άγονος και επαναλαμβάνεται με μειωμένη τιμή εκκίνησης στα 61.500 €.
Τα στοιχεία του πλοίου δεν είναι σαφή. Σύμφωνα με την διακήρυξη του προηγούμενου διαγωνισμού του ΟΛΠ το μήκος του πλοίου είναι 70,99 μέτρα ενώ σύμφωνα με διάφορες βάσεις ναυτιλιακών δεδομένων είναι 73,74 μέτρα.
Σύμφωνα με τον ΟΛΠ το πλοίο, χωρητικότητας 1780 τόνων, είναι κατασκευασμένο το 1959, στη Γερμανία.
Σύμφωνα με τη βάση δεδομένων Equasis το πλοίο φέρει από τον Οκτώβριο του 2005, σημαία Παναμά, έχει μετονομαστεί «Tranbunker» είναι χωρητικότητας 1306 τόνων και έχει κατασκευαστεί το 1969.
Σε άλλες πηγές φαίνεται ότι το πλοίο κατασκευάστηκε το 1969 στη Γερμανία με πρώτο όνομα το «Victoriasand» και από το 2001 αγοράστηκε από Έλληνες και μετονομάστηκε σε «Μελίνα» και από το 2005 βρίσκεται ακινητοποιημένο στη ράδα του Περάματος.
• Δεξαμενόπλοιο «Μαρούλα» ΝΠ 8710 (IMO: 6415879)
Βρίσκεται στο λιμανάκι Περάματος. Επίσης το πλοίο είχε βγει προ μηνών σε πλειστηριασμό με τιμή εκκίνησης τα 100.000€ αλλά κηρύχτηκε άγονος και τώρα επαναλαμβάνεται με τιμή εκκίνησης τα 80.000€.
Το πλοίο έχει μήκος 63 μέτρα και κατασκευάστηκε το 1964 στη Γερμανία
• Η φορτηγίδα «Χρήστος Ι», ΝΠ 8773 βρίσκεται εγκαταλελειμμένη στα Αμπελάκια Σαλαμίνας. Έχει μήκος 60 μέτρων και πλάτος 9,5 μέτρα.
Τέλος, βγαίνουν ξανά σε πλειστηριασμό δύο εγκαταλελειμμένα αλιευτικά στην Ιχθυόσκαλα Κερατσινίου. Είναι τα αλιευτικά:
• «Άρτεμις», ΝΠ 6712. O πρώτος διαγωνισμός που είχε κηρυχτεί άγονος είχε τιμή εκκίνησης 16.000 € και τώρα ξεκινάει από 12.800 €. Το σκάφος, μήκους 19,85 μέτρων, κατασκευάστηκε το 2000 από χάλυβα στην Ελλάδα.
• «Σαρωνικός», ΝΠ 10066. O πρώτος διαγωνισμός που είχε κηρυχτεί άγονος είχε τιμή εκκίνησης 21.000 € και τώρα ξεκινάει από 16.800 €. Το σκάφος κατασκευάστηκε στην Ελλάδα το 1988 και έχει μήκος 28 μέτρα. Είναι κατασκευασμένο από χάλυβα.
......................................................................................................................................................................
Στείλτε μας τη φωτογραφία , το video ή το μήνυμα σου για να καταγγείλεις
και να δείξεις αυτό που θέλεις. Όλοι μαζί μπορούμε να έχουμε το
Κερατσίνι που θέλουμε!
Επικοινωνία με το KERATSINIVOICE:
Email: keratsinivoice@gmail.com
Email: keratsinivoice@gmail.com


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου