10 Φεβ 2015

Τραμ: Γκρίνιες από τους εμπόρους του Πειραιά για τις καθυστερήσεις

 Σε λουκέτα οδήγησε πολλές εμπορικές επιχειρήσεις το κλείσιμο δρόμων του Πειραιά προκειμένου να γίνουν οι εργασίες για τη διέλευση του τραμ, σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο της πόλης. Άγνωστο πότε θα ολοκληρωθούν τα έργα. Χωρίς ανάδοχο ακόμη ο διαγωνισμός για τα οχήματα.
Τραμ: Γκρίνια εμπόρων του Πειραιά για καθυστερήσεις-Πλήγμα στην επισκεψιμότητα


Την γκρίνια του εμπορικού κόσμου στον Πειραιά προκαλεί η καθυστέρηση στην υλοποίηση της επέκτασης των έργων του τραμ.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό που είχε εκπονηθεί, οι συρμοί του τραμ θα έπρεπε αυτό το διάστημα να κάνουν ήδη δρομολόγια στην πόλη του Πειραιά. Ωστόσο οι σημαντικές καθυστερήσεις στην έναρξη εκτέλεσης των εργασιών έχουν ως αποτέλεσμα να υπολείπεται ένα σημαντικό μέρος για την ολοκλήρωσή τους.

Με επιστολή του προς τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Αττικό Μετρό Χρήστο Τσίτουρα ο Εμπορικός Σύλλογος της πόλης υποστηρίζει ότι η καθυστέρηση στην ολοκλήρωση των έργων του τραμ οδήγησε σε λουκέτο πολλές επιχειρήσεις της περιοχής.

Στην επιστολή του ΕΣΠ τονίζεται ότι ο σύλλογος καθημερινά γίνεται αποδέκτης διαμαρτυριών από τα μέλη του, οι επιχειρήσεις των οποίων δοκιμάζονται σκληρά από τις συνέπειες που προκαλεί το γεγονός ότι υπάρχουν πολύ μεγάλες αποκλίσεις στο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των εργασιών.

«Οι μεγάλες καθυστερήσεις στην πρόοδο και στην περάτωση του έργου είναι υπαρκτές και έχουν πολλές δυσμενείς επιπτώσεις στην εύρυθμη λειτουργία της πόλης και των επιχειρήσεών μας, που καλούνται να επιβιώσουν μέσα σε ένα ιδιαίτερα αρνητικό κλίμα» σημειώνεται χαρακτηριστικά στην επιστολή προς τον κ. Τσίτουρα.
Μηδενίστηκε η επισκεψιμότητα

Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά ζητά από την Αττικό Μετρό ενημέρωση για το ακριβές χρονοδιάγραμμα των υπολειπόμενων έργων, ώστε και οι επιχειρήσεις να κάνουν τους δικούς τους σχεδιασμούς. Παράλληλα, τονίζει ότι το πλήγμα είναι ιδιαίτερα μεγάλο και φέρνει ως χαρακτηριστικό παράδειγμα την οδό Γρηγορίου Λαμπράκη. «Σε έναν δρόμο που κάποτε ήταν ένας από τους πιο εμπορικούς σήμερα οι περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις έχουν κλείσει, η επισκεψιμότητα έχει σχεδόν εκμηδενιστεί και τα εργοτάξια παραμένουν ανοιχτά για διάστημα πολύ μεγαλύτερο του προβλεπόμενου, δεδομένα που μας κάνουν να έχουμε σοβαρές ανησυχίες για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων και στους υπόλοιπους δρόμους όπου θα εκτελεστούν τα έργα, εάν ακολουθηθούν οι ίδιοι ρυθμοί» σημειώνουν οι έμποροι της πόλης.

Στο σχεδιασμό της Αττικό Μετρό προβλέπεται ότι ως το τέλος της τρέχουσας χρονιάς τα έργα θα έχουν ολοκληρωθεί, αφού οι εργασίες ξεκίνησαν το Σεπτέμβριο του 2013 και το διάστημα ολοκλήρωσής τους υπολογίζεται σε περίπου 25 μήνες. Ωστόσο, στην καλύτερη περίπτωση, τα πρώτα δρομολόγια δεν αναμένεται να γίνουν πριν από το 2016, αφού οι εργασίες είναι εκτός χρονοδιαγράμματος.

Εκτός από τη συγκεκριμένη επέκταση με την οποία το τραμ θα φτάσει στο λιμάνι του Πειραιά, υπάρχει και δεύτερη φάση με την ολοκλήρωση της οποίας το τραμ προβλέπεται να συνδέσει το κέντρο του Πειραιά με το Χατζηκυριάκειο και τη Φρεαττύδα και στη συνέχεια με το Κερατσίνι με συνολικά 16 νέες στάσεις.
Στο περίμενε και για τους 25 συρμούς

Να σημειωθεί, τέλος, ότι σε εξέλιξη, χωρίς να έχει προκύψει ανάδοχος βρίσκεται και ο διαγωνισμός που πραγματοποιεί επίσης η Αττικό Μετρό για την προμήθεια 25 νέων συρμών που θα καλύψουν τις ανάγκες της επέκτασης προς τον Πειραιά. Στον διαγωνισμό που έγινε τον Απρίλιο του 2014 συμμετέχουν οι εταιρείες STADLER, PESA, CNR, SOLARIS BUS AND COACH, SKODA TRANSPORTATION, CFD BAGNERES SAS.

Τα νέα οχήματα τραμ, με προϋπολογισμό της τάξης των 62 εκατομμυρίων ευρώ, αναμένεται ότι θα έχουν σημαντικές διαφορές σε σχέση με εκείνα της πρώτης περιόδου, τα οποία έχουν ήδη κλείσει δεκαετία στους ελληνικούς δρόμους. Ειδικότερα τα νέα οχήματα θα διαθέτουν κλιματισμό και οθόνες πληροφόρησης στις οποίες θα μεταδίδονται στοιχεία από το σύστημα τηλεματικής.

Η προμήθεια των συρμών χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης καθώς και από πόρους του ΠΕΠ Αττικής 2007-2013.




......................................................................................................................................................................

Για απίστευτες προσφορές Κάντε κλικ εδώ

Στείλτε μας τη φωτογραφία , το video ή το μήνυμα σου για να καταγγείλεις και να δείξεις αυτό που θέλεις. Όλοι μαζί μπορούμε να έχουμε το Κερατσίνι που θέλουμε!   
Επικοινωνία με το KERATSINIVOICE:
Email: keratsinivoice@gmail.com

Κάντε like το keratsinivoice στο facebook

Follow us στο twitter

Advertisement



 Advertisement

 Advertisement

Δεν υπάρχουν σχόλια :

  • Σκυλοδήμος: Αυτό το μπακάλικο στον Πειραιά είναι η ζωντανή καταγραφή της ιστορίας της πόλης
  • Από τα λίγα αυθεντικά παντοπωλεία, θυμίζει σκηνικό από ταινία της χρυσής ... read more
  • Λιπάσματα project : Το ρεμπέτικο μέσα από την προσφυγική εγκατάσταση
  • Η εγκατάσταση των προσφύγων στη Δραπετσώνα, η ατέλειωτη παραγκούπολη, οι ... read more
  • Φεστιβάλ Γιόγκα και Πιλάτες στα λιπάσματα Δραπετσώνας
  • Ο Δήμος Κερατσινίου Δραπετσώνας και η σχολή Navasana Yoga Amfiali Shala ... read more
  • Γ. Γαβρίλης, Γ. Ιωακειμίδης και Νίνα Κασιμάτη στηρίζουν τον Χρ. Βρεττάκο
  • Ένα κύμα δηλώσεων υποστήριξης υπέρ του δημάρχου Κερατσινίου-Δραπετσώνας ... read more
  • Ο Γ. Ραγκούσης για την αγωγή της Oil One σε βάρος του Χρήστου Βρεττάκου
  • Απαράδεκτη χαρακτήρισε ο Γ. Ραγκούσης την απόπειρα της Oil One να ... read more
    Recent Posts Widget

    ΝΙΚΑΙΑ

    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ