11 Δεκ 2016

ΠΡΟΣΟΧΗ στη προσφορά της WIND!

Το τυρί το είδες την φάκα δεν την είδες!!!
Αγαπητοί φίλοι-ες γεια σας , επειδή είμαι και εγώ ένας από εσάς οφείλω να σας ενημερώσω σχετικά με την με την άπατη που
διαπράττει η WIND Είμαι χρόνια πελάτης της τον Φεβρουάριο του'15 μου έγινε μια προσφορά από την COSMOTEγια ένα πρόγραμμα στο κινητό μου της συζύγου μου και το σταθερό αρκετά ικανοποιητικό, η WIND αμέσως επικοινώνησε μαζί μου κάνοντας μου αντιπροσφορά υποτίθεται καλύτερη από την COSMOTE, από εκείνη την στιγμή αρχίζει το δράμα μου μέχρι σήμερα.
Η πρόσφορα τους ήταν ως έξης επί δυο χρόνια θα έχω 1500 λεπτά χρόνο ομιλίας 1500 μηνύματα 2 γίγα INTERNET στο δικό μου και της σύζυγος μου και στο σταθερό απεριόριστο αστικά και υπεραστικά τηλεφωνά καθώς και 350 λεπτά προς κινητά καθώς επίσης και INTERNET 24γιγα πληρώνοντας 20,05 για το κάθε κινητό και 17.50 για το σταθερό τελική τιμή με όλες της κράτησης. 
Το όνομα της υπαλλήλου ήταν ΣΚΑΛΚΟ..... φυσικά η τιμή αυτή Π Ο Τ Ε !!! δεν ίσχυε μέχρι τον Ιούνη μου έρχονταν οι λογαριασμοί και χωρίς να ελέγχω πήγαινα και τους πλήρωνα κανονικά .Σε έλεγχο μου διαπίστωσα την κομπίνα που εμπαιζόταν ότι Δ ΕΝ είχε τηρηθεί από πλευράς εταιρείας τα συμφωνηθέντα !!!
Όταν επικοινώνησα μαζί τους αναγνώρισαν το λάθος!!!και δήλωσαν ότι θα διορθωθεί (ΧΑΤΖΗ....) που ΤΕΤΟΙΑ ΤΥΧΗ!!!
Τον Αύγουστο μου έγινε φραγή επειδή δεν είχα πλήρωση τους λογαριασμούς!!!
Σημ: Η WIND είχε αναγνώριση πιστωτικό προς εμε 78,50 !!!
Όταν τους είπα ότι έχω πιστωτικό μου απάντησαν στο λογιστήριο της WIND ότι ΔΕΝ έχουν καμιά ενημέρωση!!!
Επικοινωνώντας πάλι με το εμπορικό τμήμα της WIND αναγνώρισαν το λάθος τους!!! και με διαβεβαίωσαν ότι θα ενημερώσουν το αρμόδιο τμήμα για θα αρθεί η φραγή λόγω υπαιτιότητας τους (ψεματάκια)!!!
Το Σεπτέμβρη το ίδιο μαρτύριο φραγή και πάλι και η συμφωνία στο κάλαθο των αχρήστων !!!
Πάλι επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης (ΚΟΡΌΙΔΩΝ) πελατών της WIND (χαχαχα) ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ !!!
Κάποια κυρία ΠΑΠΑ..... με διαβεβαίωσε ότι έχω δίκιο και θα προώθηση το αίτημα μου (που πιστεύω ότι έγινε).
Τον Οκτώβρη ΝΕΑ ΦΡΑΓΗ ΝΕΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ και μάλιστα η φραγή μου τιμολογηθεί το ποσόν 9,78 !!!
Όταν επικοινώνησα με κάποιο από την εταιρεία και ρώτησα γιατί το κόστος της φραγής είναι 9,78 δεν ήξερε να μου απάντηση (προφανώς λάθος!!!μου εξήγησες) χαχαχαχα, και βλέποντας την καρτέλα μου είδε ότι έχω δίκιο τον Σεπτέμβρη όντως μου έγινε διόρθωση στο 21,05 όπως είχε συμφωνηθεί αλλά με παρέμβαση άλλου(υπάλληλου) επανήλθε το αρχικό ποσόν της απάτης!!!
Όταν ρώτησα πάλι τι θα γίνει με την συμφωνία μας είπε ότι θα το προώθηση στο αρμόδιο τμήμα και θα μου απαντήσουν.
Η απάντηση ήλθε τελικά με SMS ότι εάν δεν εξοφλήσω τους λογαριασμούς ΧΩΡΙΣ της έκπτωσης της συμφωνίας θα μου βάλει ΦΡΑΓΗ η εταιρεία καθώς επίσης με ειδοποίησαν ότι έληξε η προσφορά στο σταθερό και γίνεται αύξηση του τιμολόγιου 
Σημ: Η σύμβαση ίσχυε για δυο χρόνια !!!και την καταργεί η εταιρεία μονομερώς!!!
Η WIND ακολουθεί το σλόγκαν << ΜΕ Τ Ο ΤΆΞΙΜΟ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙΣ ...ΜΕ ΤΟ ΔΩΣΙΜΟ !!!>>
Π Ρ Ο Σ Ε Χ Ε Τ Ε ΛΟΙΠΟΝ φίλοι -ες καταναλωτές!!!
Κ Ο Ι Ν Ο Π Ο Ι Η Σ Ε Τ Ο !!!προς γνώση και συμμόρφωση έτσι θα υπερασπιστούμε σήμερα από τα κοράκια καλύπτοντας ο ένας τον άλλο!!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

SHARE THIS

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ