19 Ιαν 2019

Πειραιάς: Έκλεισε ένα από τα πιο ιστορικά βίντεο κλαμπ της Ελλάδας

Έχουν περάσει 42 χρόνια από την ημέρα που το βίντεο κλαμπ Boom άνοιγε στον Πειραιά, στην περιοχή Καλλίπολη.


Ήταν η «χρυσή» δεκαετία του ’80, και εκείνη την εποχή οι πελάτες σχημάτιζαν ουρές μπροστά από τα ράφια του καταστήματος για να νοικιάσουν μία καλή βιντεοκασέτα.


«Κάθε Σάββατο είχαμε πάρα πολλή δουλειά. Εγώ ερχόμουν στο μαγαζί 5 το πρωί. Είχα ένα σημείωμα κι έγραφα το νούμερο του πελάτη με έπαιρνε μου έλεγε κράτα μου πέντε ταινίες. Ήξερα βέβαια τι έβλεπε. Οπότε έφτιαχνα τσάντες με το νούμερο του πελάτη, τις ετοίμαζα το πρωί, τις χρέωνα στο πελάτη και ερχόταν ο πελάτης και έπαιρνε την τσάντα του. Μπορούσα να νοικιάσω έτσι 200-300 ταινίες το πρωί. Βγάζαμε λεφτά τότε. Ζήσαμε οικογένειες, σπουδάσαμε παιδιά. Ήταν μία χρυσή εποχή το '80 για τα βίντεο κλαμπ» μας έλεγε πριν περίπου 1,5 χρόνο ένας εκ των ιδιοκτητών ο κ. Αντώνης Λαγουρός.

Η κρίση μπορεί να χτύπησε αρκετές φορές την πόρτα των βίντεο κλαμπ αλλά οι ιδιοκτήτες του βίντεο κλαμπ Boom στον Πειραιά ήταν αποφασισμένοι να παλέψουν για να μείνει αυτός ο χώρος ζωντανός.

«Το μαγαζί διατηρείται. Μέχρι εκεί όμως. Εγώ πάντως θα είμαι ο τελευταίος που θα φύγω. Δεν είμαι μόνο ο πρώτος που ασχολήθηκε με τη λέξη βίντεο, εγώ 40 χρόνια είμαι εδώ πίσω. Δεν έβαλα μία ξανθιά να μασάει τσίχλα και να περνάω να ρωτάω πώς πάει η δουλειά. Εγώ δίνω παραγγελίες, εγώ εξυπηρετώ τον πελάτη. Είμαι εδώ. Για αυτό και θα μείνω εδώ» μας έλεγε τότε ο κ. Αντώνης Λαγουρός.

Σαράντα χρόνια μετά, το πρώτο βίντεο κλαμπ που άνοιξε στην Ελλάδα κι ένα από τα τελευταία που είχαν μείνει «ζωντανά» κλείνει οριστικά και μαζί του κλείνει μία εποχή που αγαπήσαμε και μας σημάδεψε.

Οι δίσκοι, τα dvd, τα blue ray αλλά και συλλεκτικά κομμάτια σύντομα θα αποσυρθούν από τα ράφια και είναι διαθέσιμα για όσους ενδιαφέρονται να φτιάξουν μία μικρή ταινιοθήκη στο σπίτι τους και να έχουν ως ενθύμιο την ετικέτα του βίντεο κλαμπ Boom.

https://www.newsbeast.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Recent Posts Widget

ΝΙΚΑΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ