Το 2012 ήταν η χρονιά που ο Πειραιάς έσπασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ στην
διακίνηση containers, με αποτέλεσμα να μπαίνει στη νέα χρονιά όντας ένα
από τα 10 κορυφαία εμπορικά λιμάνια της Ευρώπης! Σε σχέση με το 2011
όταν και διακινήθηκαν μέσω Πειραιά (ΣΕΠ και ΟΛΠ) 1.650.000 teu, πέρσι ο
αριθμός ανέβηκε στο 2.734.000 teu, αύξηση της τάξεως του 30% δηλαδή!
Αξίζει επίσης να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ESPO, του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Λιμένων, ο Πειραιάς, αν συνεχίζει με αυτό το ρυθμό και στο νέο έτος, θα ανεβεί στην 7η θέση, από την 10η που έφτασε το 2012! H ΣΕΠ (Cosco) ξεπέρασε μάλιστα το στόχο που είχε θέσει για το 2012, ενώ και ο ΟΛΠ είχε σημαντική αύξηση στα νούμερα που έκανε (ανέβηκαν κατά 76,5% και 27,5% σε σχέση με πέρσι, αντίστοιχα).
Το ακόμη σημαντικότερο είναι ότι η κρίση που πλήττει τα υπόλοιπα μεγάλα λιμάνια, ευνοεί τον Πειραιά. Και οι νέες συμφωνίες που έκλεισε η Cosco, αλλά κυρίως το γεγονός πως πολλές εταιρείες που κατασκευάζουν τα προϊόντα τους την Κίνα, προτιμούν να τα εκφορτώνουν στον Πειραιά και όχι, ας πούμε, στη Βαρκελώνη ή το Ρότερνταμ, για να καίνε λιγότερα καύσιμα (από τον Πειραιά, στη συνέχεια, τα διοχετεύουν μέσω τρένων και φορτηγών στην υπόλοιπη Ευρώπη), σημαίνουν ότι το 2013 τα πράγματα θα είναι ακόμη καλύτερα.
Στα σχέδια της ΣΕΠ για το 2013 υπάρχει η επέκταση του κέντρου Logistics ώστε να μπορεί να εξυπηρετήσει όλες τις εμπορικές συμφωνίες που έχει ήδη υπογράψει, αλλά και να προσελκύσει ακόμη περισσότερες. Όταν ολοκληρωθούν οι επενδύσεις της ΣΕΠ συνολικού ύψους 400 εκατ. ευρώ στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, η ετήσια δυνατότητα διακίνησης containers της εταιρεία θα έχει φτάσει τα 3.600.000 teu.
http://www.spirospero.gr/
Κάντε like το keratsinivoice στο facebook
Follow us στο twitter
Αξίζει επίσης να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ESPO, του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Λιμένων, ο Πειραιάς, αν συνεχίζει με αυτό το ρυθμό και στο νέο έτος, θα ανεβεί στην 7η θέση, από την 10η που έφτασε το 2012! H ΣΕΠ (Cosco) ξεπέρασε μάλιστα το στόχο που είχε θέσει για το 2012, ενώ και ο ΟΛΠ είχε σημαντική αύξηση στα νούμερα που έκανε (ανέβηκαν κατά 76,5% και 27,5% σε σχέση με πέρσι, αντίστοιχα).
Το ακόμη σημαντικότερο είναι ότι η κρίση που πλήττει τα υπόλοιπα μεγάλα λιμάνια, ευνοεί τον Πειραιά. Και οι νέες συμφωνίες που έκλεισε η Cosco, αλλά κυρίως το γεγονός πως πολλές εταιρείες που κατασκευάζουν τα προϊόντα τους την Κίνα, προτιμούν να τα εκφορτώνουν στον Πειραιά και όχι, ας πούμε, στη Βαρκελώνη ή το Ρότερνταμ, για να καίνε λιγότερα καύσιμα (από τον Πειραιά, στη συνέχεια, τα διοχετεύουν μέσω τρένων και φορτηγών στην υπόλοιπη Ευρώπη), σημαίνουν ότι το 2013 τα πράγματα θα είναι ακόμη καλύτερα.
Στα σχέδια της ΣΕΠ για το 2013 υπάρχει η επέκταση του κέντρου Logistics ώστε να μπορεί να εξυπηρετήσει όλες τις εμπορικές συμφωνίες που έχει ήδη υπογράψει, αλλά και να προσελκύσει ακόμη περισσότερες. Όταν ολοκληρωθούν οι επενδύσεις της ΣΕΠ συνολικού ύψους 400 εκατ. ευρώ στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, η ετήσια δυνατότητα διακίνησης containers της εταιρεία θα έχει φτάσει τα 3.600.000 teu.
http://www.spirospero.gr/
Κάντε like το keratsinivoice στο facebook
Follow us στο twitter
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου