
Η ΔΜΕΟ είναι η Διεύθυνση Μελετών Έργων Οδοποιϊας του Υπουργείου Ανάπτυξης και Υποδομών. Η δαπάνη για το έργο είναι 118.100 ευρώ και έχει χρονική διάρκεια 8 μήνες ενώ υπάρχει και η δυνατότητα για τετράμηνη παράταση.
Η παραλαβή του αντικειμένου του έργου της τεχνικής υποστήριξης της ΔΜΕΟ θα διενεργηθεί από την ΔΜΕΟ, μετά από την έκδοση από την Δ/νουσα Υπηρεσία, βεβαίωσης ως προς τη συμμόρφωση του αναδόχου προς τις συμβατικές του υποχρεώσεις, εντός τριών μηνών (3) από την περαίωση της παρούσας σύμβασης.
Πρακτικά αυτό σημαίνει πως μέχρι τον Απρίλιο του 2014 θα έχουμε τα πρώτα αποτελέσματα για το αν τελικά θα μπορέσει αυτό το σημαντικό αστικό οδικό έργο να περιληφθεί στα μελλοντικά έργα της πόλης του Πειραιά.
Χρηματοδοτικά θα μπορούσε να ενταχθεί σε ένα από τα προγράμματα του Νέου ΕΣΠΑ 2014-2020. Το έργο αυτό ουσιαστικά αν κατασκευαστεί θα απελευθερώσει την κορεσμένη οδική κυκλοφορία στον Πειραιά καθώς σήμερα ο διάδρομος της Σκυλίτση και την Μικράς Ασίας χρησιμοποιείται εν πολλοίς ως δρόμος με κατεύθυνση το λιμάνι και τους Δήμους του ευρύτερου Πειραιά δημιουργώντας όμως κυκλοφοριακό κομφούζιο στην πόλη.
Αξίζει να αναφέρουμε πως ανάδοχοι σε αυτή την μελέτη είναι το σχήμα ΟΜΙΛΟΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ΑΤΕ με δ.τ. Ο.Τ.Μ. Α.Ε, ΒΟΣΚΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΜΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΓΙΑΝΝΕΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Πράγματι είναι γεγονός. Αν και όταν ανακοινώθηκε η πρόθεση του Δήμου Πειραιά και του Υπουργείου Ανάπτυξης και Υποδομών να ξεκινήσει η διαδικασία για την μελέτη υπογειοποίησης της Ομηρίδου Σκυλίτση και της Αλιπέδου για να μπορέσει να αναπνεύσει ο Πειραιάς από την πυκνή κίνηση και να αποκτήσει ελεύθερη διαμπερή κίνηση λίγοι το πίστεψαν.
Ypodomes.com


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου