Ίσως πρόκειται για
την τελευταία ευκαιρία του πειραικού εμπορίου να ανακάμψει οικονομικά
καθώς τα λουκέτα στα καταστήματα της πόλης έχουν αυξηθεί σε ανυσηχητικό
βαθμό.
Ο λόγος για τη δημιουργία «Ανοικτού Μall» που θα λειτουργήσει εκτός από τον Πειραιά και σε πέντε ακόμα περιοχές της Ελλάδας.
Ο χρόνος υλοποίησης έχει οριστεί για ένα έτος, ο συνολικός προυπολογισμός του Προγράμματος είναι 1.200.003 ευρώ και αποτελεί στο σύνολό του Δημόσια Δαπάνη, ενώ η πρόσκληση απευθύνεται στους Εμπορικούς Συλλόγους.
Τα Ανοικτά Εμπορικά Κέντρα που θα δημιουργηθούν, θα βασίζονται στη συμμετοχή των επιχειρήσεων μιας περιοχής, στο πλαίσιο μιας ενιαίας πολιτικής ανάδειξης του εμπορικού κέντρου.
Επίσης, ο αριθμός των επιχειρήσεων που συμμετέχουν σε καθεμία πρόταση των δικαιούχων εμπορικών συλλόγων δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 50.
Τέτοιες ενέργειες ενδεικτικά μπορεί να είναι:
– Χωροθέτηση και χαρτογράφηση των «ανοικτών εμπορικών κέντρων», σε συνδυασμό με τη δημιουργία σχετικών υποδομών.
– Οργανωμένες ενέργειες μάρκετινγκ, όπως ενιαία κάρτα αγορών καταναλωτή (loyalty schemes) με πόντους αγορών ή και εκπτώσεις (στην οποία θα συμμετέχουν εμπορικά καταστήματα, καφετέριες, επιχειρήσεις στάθμευσης, παιδότοποι, κλ.π.).
– Προώθηση, προβολή και επικοινωνία των επιχειρήσεων της εμπορικής περιοχής που συμμετέχουν στη δράση.
– Δραστηριότητες που συνδυάζουν το αγοραστικό ενδιαφέρον, με την ψυχαγωγία, όπως street events, social events, κ.α.http://raportonews.gr/
......................................................................................................................................................................
Ο λόγος για τη δημιουργία «Ανοικτού Μall» που θα λειτουργήσει εκτός από τον Πειραιά και σε πέντε ακόμα περιοχές της Ελλάδας.
Ο χρόνος υλοποίησης έχει οριστεί για ένα έτος, ο συνολικός προυπολογισμός του Προγράμματος είναι 1.200.003 ευρώ και αποτελεί στο σύνολό του Δημόσια Δαπάνη, ενώ η πρόσκληση απευθύνεται στους Εμπορικούς Συλλόγους.
Τα Ανοικτά Εμπορικά Κέντρα που θα δημιουργηθούν, θα βασίζονται στη συμμετοχή των επιχειρήσεων μιας περιοχής, στο πλαίσιο μιας ενιαίας πολιτικής ανάδειξης του εμπορικού κέντρου.
Επίσης, ο αριθμός των επιχειρήσεων που συμμετέχουν σε καθεμία πρόταση των δικαιούχων εμπορικών συλλόγων δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 50.
Τέτοιες ενέργειες ενδεικτικά μπορεί να είναι:
– Χωροθέτηση και χαρτογράφηση των «ανοικτών εμπορικών κέντρων», σε συνδυασμό με τη δημιουργία σχετικών υποδομών.
– Οργανωμένες ενέργειες μάρκετινγκ, όπως ενιαία κάρτα αγορών καταναλωτή (loyalty schemes) με πόντους αγορών ή και εκπτώσεις (στην οποία θα συμμετέχουν εμπορικά καταστήματα, καφετέριες, επιχειρήσεις στάθμευσης, παιδότοποι, κλ.π.).
– Προώθηση, προβολή και επικοινωνία των επιχειρήσεων της εμπορικής περιοχής που συμμετέχουν στη δράση.
– Δραστηριότητες που συνδυάζουν το αγοραστικό ενδιαφέρον, με την ψυχαγωγία, όπως street events, social events, κ.α.http://raportonews.gr/
......................................................................................................................................................................
Στείλτε μας τη φωτογραφία , το video ή το μήνυμα σου για να καταγγείλεις
και να δείξεις αυτό που θέλεις. Όλοι μαζί μπορούμε να έχουμε το
Κερατσίνι που θέλουμε!
Επικοινωνία με το KERATSINIVOICE:
Email: keratsinivoice@gmail.com
Κάντε like το keratsinivoice στο facebookEmail: keratsinivoice@gmail.com
Follow us στο twitter
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου