28 Φεβ 2013

ΠΕΙΡΑΙΑΣ: Εγκαίνια για την γραμμή Ικόνιο – Θριάσιο – Κομβικής σημασίας το έργο για Cosco – HP

Ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης και ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστής Μουσουρούλης θα εγκαινιάσουν αυριο τη σιδηροδρομική γραμμή Ικόνιο- Θρίασιο που θα μετατρέψει τον Πειραιά σε κομβικό λιμάνι της Ευρώπης αφού πλέον τα προϊόντα των πολυεθνικών θα πηγαίνουν πιο γρήγορα στις χώρες της Γηραιάς Ηπείρου αφού θα αποφεύγουν τη χρονοβόρα μεταφοράς τους με πλοία.

Το κόστος του έργου ανέρχεται σε 143 εκ. ευρώ και η χρηματοδότησή του είναι από το Ταμείο Συνοχής (50%) και Εθνικούς Πόρους (50%).
Περιλαμβάνει την κατασκευή νέας μονής σιδηροδρομικής γραμμής κανονικού εύρους, η αρχή της οποίας βρίσκεται στα δυτικά όρια του λιμανιού στο Ν. Ικόνιο στη ζώνη ιδιοκτησίας του ΟΛΠ, στη θέση του προβλεπόμενου επιλιμένιου Σιδηροδρομικού Σταθμού στο Πέραμα και το τέλος της συνδέεται με το νέο σιδηροδρομικό άξονα Αθηνών-Κορίνθου, ο οποίος στη συνέχεια διέρχεται από την περιοχή του Θριασίου Πεδίου. Η γραμμή θα χρησιμοποιείται μόνο από εμπορευματικά τρένα.
Αύριο Παρασκευή ο πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς θα παραστεί στα εγκαίνια της συνεργασίας της Cosco και της Hewlett Packard σε ειδική εκδήλωση στο λιμάνι του Πειραιά.
Η γραμμή θα χρησιμοποιείται μόνο από εμπορευματικά τρένα και θα συνδέει το λιμένα του Ν. Ικονίου με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο στο συγκρότημα Θριασίου Πεδίου, όπου θα συγκεντρώνονται οι σιδηροδρομικές και εμπορευματικές δραστηριότητες.
Μέσω της σιδηροδρομικής σύνδεσης με τον εμπορευματικό λιμένα Πειραιά στο Νέο Ικόνιο, θα είναι δυνατόν προϊόντα που, κατά πολύ υψηλά ποσοστά, εισάγονται στην Ελλάδα δια θαλάσσης, μέσω του λιμένα, να προωθούνται στους τελικούς προορισμούς ανά τη χώρα με τρένο – ή αντίστροφα, ελληνικά προϊόντα να διοχετεύονται με τρένο στο λιμένα Πειραιά προς εξαγωγή ή και προς προώθηση στα νησιά του Αιγαίου, συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη των συνδυασμένων  εμπορευματικών μεταφορών.
Μακροπρόθεσμα, λαμβανομένων υπ’ όψη των τάσεων δραστικής αύξησης των μεγεθών των πλοίων που μεταφέρουν Ε/Κ και αυτοκίνητα από την Άπω Ανατολή – αύξηση μεγεθών που συνοδεύεται από τάση συγκέντρωσης των κόμβων διανομής σε λίγους μόνο λιμένες σε όλη τη Μεσόγειο – η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα Πειραιά (που παρέχει τα εχέγγυα για να διαδραματίσει το ρόλο τέτοιου κόμβου διανομής) μπορεί να επεκταθεί και πέραν των βορείων συνόρων της χώρας.
http://www.bankwars.gr/
Κάντε like το keratsinivoice στο facebook

Follow us στο twitter

Δεν υπάρχουν σχόλια :

  • Σκυλοδήμος: Αυτό το μπακάλικο στον Πειραιά είναι η ζωντανή καταγραφή της ιστορίας της πόλης
  • Από τα λίγα αυθεντικά παντοπωλεία, θυμίζει σκηνικό από ταινία της χρυσής ... read more
  • Λιπάσματα project : Το ρεμπέτικο μέσα από την προσφυγική εγκατάσταση
  • Η εγκατάσταση των προσφύγων στη Δραπετσώνα, η ατέλειωτη παραγκούπολη, οι ... read more
  • Φεστιβάλ Γιόγκα και Πιλάτες στα λιπάσματα Δραπετσώνας
  • Ο Δήμος Κερατσινίου Δραπετσώνας και η σχολή Navasana Yoga Amfiali Shala ... read more
  • Γ. Γαβρίλης, Γ. Ιωακειμίδης και Νίνα Κασιμάτη στηρίζουν τον Χρ. Βρεττάκο
  • Ένα κύμα δηλώσεων υποστήριξης υπέρ του δημάρχου Κερατσινίου-Δραπετσώνας ... read more
  • Ο Γ. Ραγκούσης για την αγωγή της Oil One σε βάρος του Χρήστου Βρεττάκου
  • Απαράδεκτη χαρακτήρισε ο Γ. Ραγκούσης την απόπειρα της Oil One να ... read more
    Recent Posts Widget

    ΝΙΚΑΙΑ

    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ