Στις ελληνικές καλένδες το φιλόδοξο σχέδιο υπογειοποίηοης της γραμμής του Ηλεκτρικού Σιδηρόδρομου
στο τμήμα από το Φάληρο ως τον Πειραιά βάζει το υπ. Μεταφορών, με βασική αιτία το κόστος, το οποίο κρίθηκε δυσανάλογα υψηλό, σε σχέση με τα προσδοκώμενα οφέλη.
Αυτός
είναι και ο λόγος που η εταιρεία ΣΤΑΣΥ, στην οποία ανήκει πλέον και ο
Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος, προχωρεί αυτές τις ημέρες στη διακοπή της
κυκλοφορίας των συρμών στο συγκεκριμένο τμήμα, λόγω έργων που αφορούν
στην αντικατάσταση των ξύλινων στρωτήρων της γραμμής.
Η
ανακαίνιση της γραμμής δεν είχε γίνει στο συγκεκριμένο τμήμα, με το
σκεπτικό ότι επρόκειτο να ξεκινήσουν τα έργα της υπογειοποιησης, όπως
ανακοινωνόταν κατά καιρούς
Η
ΣΤΑΣΥ αποφάσισε τη διάλυση της σύμβασης για τη μελέτη - υπογειοποίηση
των γραμμών από τον Πειραιά ως το σταθμό του Φαλήρου, καθώς και τη
μελέτη για την κατασκευή υπόγειου σταθμού στη θέση «Κεράνης»
Βασική
αιτία γι' αυτό ήταν ότι, με την υλοποίηση του έργου, θα επηρεάζονταν
αρνητικά, τόσο στη λειτουργία, όσο και στα έσοδά της για διάστημα
περίπου 2 ετών.
Επιπλέον,
εκτιμήθηκε ότι το έργο δεν απέφερε επιπλέον επιβάτες στη γραμμή 1
Πειραιάς-Κηφισιά, καθώς τα υλοποιούμενα έργα αστικών συγκοινωνιών στην
περιοχή (ΤΡΑΜ, επέκταση του Μετρό) θα απορροφούσαν μεγάλο αριθμό
επιβατών. http://www.metaforespress.gr
......................................................................................................................................................................
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου