Στην 8η θέση της Ευρώπης βρίσκεται ο Πειραιάς, όσον αφορά στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία του 2014.
Η πρώτη τριάδα, όλα αυτά τα χρόνια, παρέμεινε αμετάβλητη, έτσι και το 2014: Το λιμάνι του Ρότερνταμ, με διαφορά, αποτελεί το νο1 λιμάνι της Ευρώπης, με 12,3 εκατ. teu.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το Αμβούργο με 9,7 εκατ. teu και ακολουθεί η Αμβέρσα με 8,9 εκατ. teu.
Στην τέταρτη θέση το Bremerhaven της Γερμανίας με 5,8 εκατ. teu και στην πέμπτη και έκτη θέση, τα ισπανικά λιμάνια Αλχεθίρας με 4,5 εκατ. teu και Βαλένθια με 4,4 εκατ. teu.
Στην 7η θέση βρίσκεται το Felixstowe της Μ. Βρετανίας με 3,7 εκατ. teu και ακολουθεί ο Πειραιάς με 3,650 εκατ. teu.
Από τον σχετικό πίνακα προκύπτει ότι ο Πειραιάς είχε την μεγαλύτερη αύξηση εμπορευματοκιβωτίων, σε σχέση με το 2013, ήτοι 18,5%, λόγω των επιδόσεων της Cosco.
Εξαιρετικά καλά τα πήγαν και τα ισπανικά λιμάνια, Αλχεθίρας και Βαλένθια με άνοδο 13% και 14,6% αντίστοιχα.
Εάν επιβεβαιωθούν οι εφετινοί στόχοι για τον Πειραιά, τότε ΟΛΠ και Cosco αναμένεται να ξεπεράσουν τα 3,8 εκατ. teu και ίσως ξεπεράσουν το Felixstowe της Μ. Βρετανίας.
Πάντως, σύμφωνα με σχετική έρευνα του PortEconomics, η λίστα των top 15 λιμένων της Ευρώπης δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα τα τελευταία 15 χρόνια.
Τα λιμάνια που έχασαν το δρόμο της… ανταγωνιστικότητας ήταν τα Tilbury, Λιβόρνο και Μασσαλία, τα οποία αντικαταστάθηκαν από τα Gioia Tauro, Marsaxlokk (Μάλτα) και Πειραιά.
Β. Βεγιάζη
......................................................................................................................................................................
Η πρώτη τριάδα, όλα αυτά τα χρόνια, παρέμεινε αμετάβλητη, έτσι και το 2014: Το λιμάνι του Ρότερνταμ, με διαφορά, αποτελεί το νο1 λιμάνι της Ευρώπης, με 12,3 εκατ. teu.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το Αμβούργο με 9,7 εκατ. teu και ακολουθεί η Αμβέρσα με 8,9 εκατ. teu.
Στην τέταρτη θέση το Bremerhaven της Γερμανίας με 5,8 εκατ. teu και στην πέμπτη και έκτη θέση, τα ισπανικά λιμάνια Αλχεθίρας με 4,5 εκατ. teu και Βαλένθια με 4,4 εκατ. teu.
Στην 7η θέση βρίσκεται το Felixstowe της Μ. Βρετανίας με 3,7 εκατ. teu και ακολουθεί ο Πειραιάς με 3,650 εκατ. teu.
Από τον σχετικό πίνακα προκύπτει ότι ο Πειραιάς είχε την μεγαλύτερη αύξηση εμπορευματοκιβωτίων, σε σχέση με το 2013, ήτοι 18,5%, λόγω των επιδόσεων της Cosco.
Εξαιρετικά καλά τα πήγαν και τα ισπανικά λιμάνια, Αλχεθίρας και Βαλένθια με άνοδο 13% και 14,6% αντίστοιχα.
Εάν επιβεβαιωθούν οι εφετινοί στόχοι για τον Πειραιά, τότε ΟΛΠ και Cosco αναμένεται να ξεπεράσουν τα 3,8 εκατ. teu και ίσως ξεπεράσουν το Felixstowe της Μ. Βρετανίας.
Πάντως, σύμφωνα με σχετική έρευνα του PortEconomics, η λίστα των top 15 λιμένων της Ευρώπης δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα τα τελευταία 15 χρόνια.
Τα λιμάνια που έχασαν το δρόμο της… ανταγωνιστικότητας ήταν τα Tilbury, Λιβόρνο και Μασσαλία, τα οποία αντικαταστάθηκαν από τα Gioia Tauro, Marsaxlokk (Μάλτα) και Πειραιά.
Β. Βεγιάζη
......................................................................................................................................................................
Στείλτε μας τη φωτογραφία , το video ή το μήνυμα σου για να καταγγείλεις
και να δείξεις αυτό που θέλεις. Όλοι μαζί μπορούμε να έχουμε το
Κερατσίνι που θέλουμε!
Επικοινωνία με το KERATSINIVOICE:
Email: keratsinivoice@gmail.com
Κάντε like το keratsinivoice στο facebookEmail: keratsinivoice@gmail.com
Follow us στο twitter
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου